יום שלישי, 26 בינואר 2010

איטליה, ילדים אטרקציות ועגלים

איטליה נקראת כך בשל עדרי העגלים הרבים שמצאו בה הכובשים היוונים (
VITELLO זה עגל) VITALIA – ארץ העגלים שעם הזמן שונתה ל ITALIA.

כמו כל הורה טוב גם אני יודע שהיכן שיש עגלים ילדים יהנו .
את הילדים שלי אני כבר לא צריך לשכנע - ים, פארקים, שמורות טבע, אוכל, הופעות, כדורגל ומה לא.

איטליה עם ילדים

כמובן שבנוסף לאטרקציות "הרגילות" כמו גרדה לנד, שייט קנו, אופניים,סוסים.
יש אטרקציות מאד מיוחדות שמתאימות לילדים קטנים וגדולים כאחד.
גן קלפי הטארוט-
נקלעתי למקום לראשונה במקרה, התארחתי בוילה ליד העיירה קאפלביו- Capalbio שבטוסקנה הייתי עם עוד זוג חברים ושני ילדים (אז בני 3-6)הסתובבנו לנו יום אחד בעיירה, טיילנו לנו על החומה המקיפה ובשלב מסויים ראינו התקהלות רבתי, כמובן שכמו ישראלים טובים הלכנו לברר על מה המהומה מסתבר שבאותו שבוע אמנית צרפתייה ידועה חנכה גן יפהפה בחיק הטבע שבו מצויים פסלים גדולים צבעוניים עשויים זכוכית, קרמיקה ועוד חומרים שנוצרו בהשפעת קלפי הטארוט.
את השעות הבאות בילינו עם הילדים בגן הנפלא הזה.

אני תמיד נהנ לבקר עם ילדי בפארק פאוניסטיקו בהר אמיאטה Parco Faunistico del Monte Amiata לא אחת נתקלנו בזאב או שועל חוצים את השביל באדישות, זה המקום לחוות טבע ונוף.

אני תמיד ממליץ לא לוותר על מערת הרוחות לא רחוק מלוקה , מערה עם תופעות טבע ייחודיות , איפה תראו עוד בעולם מערה עם אגמים צלולים ומפלים?.

העגלים לא נעלמו מאיטליה (למרות המטבח האטלקי) וכך גם אין ספור האטרקציות המתאימות לכל הגילים.

הדפס

2 תגובות:

  1. שלום רב לכותב הבלוג. אני חייבת להצטרף אליך ולומר שאני גם מאוד אוהבת טיולים עם ילדים ואין כמו לראות את הילדים שלך שמחים ומתלהבים מהדברים הללו.. כמו רכיבה על סוסים, טבע ועוד.. אומנם אני לא הייתי באיטליה :) אך הכתבה שלך סיקרנה אותי ואולי טיול הבא אני אעשה עם האחיינים שלי למקומות הללו :)

    השבמחק
  2. איטליה היא בהחלט רעיון נהדר לטיול משפחתי בחו"ל (חוץ מעגלים יש גם המון גלידה, ואם יש משהו שילדים אוהבים זה גלידה, תסמוך על מי שעושה להם את הכביסה אח"כ). אבל עד אז, אנחנו נהנים גם בארץ הקטנה שלנו (:

    השבמחק